2012年11月20日 星期二

中文功課一大舊﹕文憑試有感

*見眾生為爛鬼考試制度日日廢寢忘食,打仗今款,為咩。life is struggling.

香港教育制度垃圾眾人深知,弊處多,朝令夕改。宜家現為中五學生,日日與眾同樂做past paper又考試又剩剩剩,近日更望到一單新聞,其說述原來香港垃圾教育制度已經開始不被國際認同,心感低鬼能。

一向有追伍公子網上影片頻道,前期公子因考末代高考都吹左幾輪,又見公子清秀的身材變得更瘦骨嶙峋,精神頹喪,我想講句﹕一張沙紙代表d咩?
人曰﹕人各有志。伍公子想繼續拍片搵食,就朝自己決心前行嘅方向走,教育制度本為令人得到更多知識,但我覺得係知識吾係一切,學多幾個物理正律,計多幾條公式,你又是否真正有自己嘅人生意義?
人生嘅野,不只有讀書寫字。可能你話﹕喂,讀書有前途呀,有沙紙有好工打。大佬,比你做到個大官又如何,比你年薪過億又如何?打死一世工又如何?
何況讀書有前途只係好似一張空頭支票,得一沙紙後上大學,眾人又曰前途一片光明,但又有否見到大學生無工打?我信有一大批。
不過,雖然我對拙拙迫人的考試制度抱有不爽之感,但我其實已經立志做一個飛行員,日後打算不理世事,每一日飛翔天際就好,只想快走過考試制度的木人巷,後振翅離開香港這一塊品質不好的踏腳石,do thing what I wanna do。
                                       *前路一片雲,不知其為住藍天之路還是百慕達。

1 則留言:

  1. 所謂:「行行出狀元」,當然不一定要升上大學才能成功,不過是成功機率大小的問題而已。正如你希望當一名飛行員,縱然是大學畢業生也不一定能做到,但若連一紙證書也沒有,成功機率便少很多了。對不?還是如你所言,盡力「走過考試制度旳木人巷」吧!

    回覆刪除